Тема: Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення.

Мета: навчити учнів утворювати, правильно писати і застосовувати форми вищого і найвищого ступенів порівняння прикметників.

Хід уроку

I. Мотивація навчальної діяльності.

II. Актуалізація опорних знань.

- Хто швидше згадає, яку загадку пана відгадала мудра дівчина з однойменної народної казки? (Що на світі найситніше, найпрудкіше, наймиліше?)

- Назвіть у цій загадці прикметники. Як вони утворилися?

-III. Сприйняття та засвоєння навчального матеріалу.

/Files/images/пр1.png

/Files/images/пр2.png

/Files/images/пр3.png

/Files/images/пр4.png

/Files/images/пр5.png

/Files/images/пр6.png

/Files/images/пр7.png

/Files/images/пр8.png

/Files/images/пр.png

/Files/images/пр9.png

/Files/images/пр17.png

/Files/images/пр11.png

/Files/images/пр12.png

/Files/images/пр13.png

/Files/images/пр14.png

/Files/images/пр15.png

Кiлькiсть переглядiв: 92

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.