Нормативні документи щодо профілактики правопорушень

Порядок ведення та визначення критеріїв постановки на внутрішньо-шкільний облік учнів,

які схильні до правопорушень

Підставою для постановки на внутрішньо-шкільний облік може вважатися:

ü невідвідування або систематичні пропуски навчальних занять без поважних причин;

ü неодноразове порушення Статуту школи, систематичне невиконання домашніх завдань, відмова від роботи та порушення дисципліни на уроках;

ü жорстока поведінка, рукоприкладство по відношенню до інших неповнолітніх, в тому числі бійки, що привели до тілесних ушкоджень;

ü знущання над учнями іншої національності, віросповідання, расової приналежності (порушення Конвенції ООН про права дитини);

ü вчинення злочину, яке несе за собою притягнення неповнолітнього до відповідальність.

Розгляд питання про постановку на внутрішньо-шкільний облік здійснюється засіданням адміністративної ради за наявності:

ü заяви класного керівника;

ü характеристик на неповнолітнього, підготовлених класним керівником, психологом;

ü акту обстеження умов проживання учня;

ü довідок класного керівника, психолога, соціального педагога про профілактичну роботу з неповнолітнім з відповідними датами, бесідами, протоколами зустрічей з батьками або особами, що їх замінюють;

ü виписка оцінок за останній семестр (у разі постановки на внутрішньо-шкільний облік з приводу ухилення від навчальних занять);

ü доповідні вчителів-предметників з приводу успішності засвоєння знань, відвідування та поведінки на уроках, інші матеріали, які підтверджують необхідність постановки на внутрішньо-шкільний облік неповнолітнього.

Для постановки неповнолітнього на внутрішньо-шкільний облік на засіданні адміністративної ради розглядаються питання стосовно кожного випадку окремо.

Рішення про постановку на внутрішньо-шкільний облік фіксується у протоколі засідання адміністративної ради із зазначенням переліку заходів з проведення профілактичної роботи, відповідним визначенням термінів та відповідальних.

У випадку прийняття рішення про постановку учня на внутрішньо-шкільний облік в протоколі зазначаються:

ü терміни розробки індивідуальних планів роботи з учнем класного керівника, психолога, соціального педагога;

ü залучення спеціалістів (медичних робітників, соціальних робітників, психологів, служби у справах неповнолітніх) для проведення консультацій з неповнолітніми, його батьками або особами, що їх замінюють;

ü форми, періодичності термінів контролю за поведінкою підлітка, відвідуванням ним занять, засвоєння освітніх програм;

ü виявлення здібностей дитини та клопотання перед закладами позашкільної освіти, щодо відвідування гуртків, за місцем проживання з наданням в подальшому інформації про проведену роботу з учнем; у випадку відвідування інших гуртків, надання характеристики на учня керівником гуртка з рекомендаціями для загальноосвітнього навчального закладу.

Підставою для зняття з внутрішньо-шкільного обліку учня може бути:

покращення ситуації, яка була причиною постановки на внутрішньо-шкільний облік:

ліквідація неуспішності;

відсутність пропусків навчальних занять;

закінчення загальноосвітнього або професійно-технічного навчального закладу;

зміна місця навчального закладу.

Рішення про зняття з внутрішньо-шкільного обліку учнів приймається засіданням адміністративної ради на підставі характеристики, яку готує класний керівник.

Збір і узагальнення матеріалів щодо роботи з учнем, який знаходиться на внутрішньо-шкільному обліку, покладається на особу, яка персонально в межах своїх службових обов’язків відповідає за організацію роботи по профілактиці правопорушень в загальноосвітньому навчальному закладі.

Кiлькiсть переглядiв: 142

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.