Повернутися до звичайного режиму

Актуалізація опорних знань учнів.

Вправа «Мікрофон».

— Скільки частин мови є в українській мові?

— Які частини мови ви вивчили? Назвіть приклади.

— Яка частина мови називається іменником? Прикметником? Назвіть приклади.

Каліграфічна хвилинка.

К к Кк кв іт нь єн квітень

• Квітень з водою — травень з травою.

— Вимовте звуки у слові квітень.

— Поділіть це слово на склади для переносу.

2. Хвилинка-цікавинка.

Календар прибув до нас аж із стародавнього Риму. Перші числа кожного місяця римляни називали календарями. Звідси й назва.

Та були в Україні й свої календарі. Найдавніший знайдено в 1899 році поблизу села Ромашки на Київщині. Це — глиняний глек, на якому зображено народні свята кожного місяця. В квадратиках під малюнками позначалося, які в цей час потрібно виконувати роботи: орати, сіяти, косити.

2. Робота з прислів’ями

— Як ви розумієте кожне прислів’я?

— Назвіть дієслова і поставте до них запитання.

3. Опрацювання правильної вимови і написання дієслів на -ться, -шся

4. Розвиток мовлення

— Що зображено на кожному малюнку? (Діти вказують, хто що робить.)

— Складіть речення за кожним малюнком і запишіть.

— Підкресліть слова, які відповідають на питання що робить? що роблять?

— Як називаються такі слова? (Дієслова.)

Осмислення, узагальнення і систематизація знань.

1. Вправи для самостійної роботи.

1) Прочитайте вірш. Випишіть дієслова. Поставте до них питання.

Бджілки злотисті в квітах літають,

роси перлисті з трав опадають.

З золота зіткане сяєво ллється,

ліс в нім купається, листя сміється...М. Рильський

Зразок: (що роблять?) літають.

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

______________________________________________________

2) Складіть і запишіть речення за поданою схемою.

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.