Тема: П.Тичина «Гаїшумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності, патріотичних почуттів засобами художнього слова. Мелодійність віршів П.Тичини.

Мета: удосконалювати вміння учнів виразно і вдумливо читати поезії П.Тичини, розглядати кольорову палітру віршів, відтворювати в уяві аналогічні картини природи, висловлювати міркування щодо збереження природи; розвивати емоційне сприйняття поезії, уміння відчувати і знаходити образні засоби мови; виховувати любов до рідної землі.

1. Експрес-опитування

· Коли і де народився П.Тичина?

· Якими картинами природи милувався П.Тичина змалку?

· Які спогади П.Тичини тобі найбільше запам’яталися?

2. Опрацювання відомостей з теорії літератури

Епітет – художнє означення, яке підкреслює певну властивість явища, предмета, поняття і на яке автор хоче звернути увагу, висловити своє ставлення.

Метафора – це перенесення назви з одних предметів, явищ, дій, ознак на інші на основі подібності між ними.

/Files/images/тс1.png

/Files/images/тс2.png

/Files/images/тс3.png

/Files/images/тс4.png

/Files/images/тс5.png

Кiлькiсть переглядiв: 72

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.