Мета:
• Практична: повторити та закріпити лексичний та граматичний матеріал з теми, практикувати його вживання в усному та писемному мовленні учнів, навчати зв’язно висловлювати свою думку, запитувати та розповідати про свята; тренувати учнів в усному мовленні за темою «Плани на канікули»
• Розвиваюча: розвивати комунікативні вміння, навички читання, логічне мислення, пам'ять, увагу;
• Освітня: активізувати і систематизувати вивчені лексичні одиниці та граматичні структури за темою;
• Виховна: вчити учнів шанувати звичаї та традиції інших народів, хорошим манерам.
Обладнання: додатковий матеріал, підручник.
1.Completad y practicad el diálogo.
– ¿Qué tradiciones hay en vuestra familia? – ____________________________________.
– ¿Cantas koliadky en la Navidad? – ____________________________________.
– ¿Cómo adornáis vuestra casa para la Navidad? – ____________________________________.
2. Прийменник para
має значення “для”:
Esto es para ti. – Це для тебе. Еste regalo es para Raul. – Цей подарунок для Рауля. вживається з інфінітивом у значенні “(для того), щоб”: Los niños escriben cartas a los Reyes Magos para recibir los regalos. Діти пишуть листи волхвам (для того), щоб отримати подарунки. вживається у деяких усталених виразах: para siempre, para arriba, para abajo, para el fi n de semana (de mes)
3. Traducid al español.
подарунок для брата, свято для сім’ї, для свята Івана Купала, для багаття; щоб зігрітися, щоб не замерзнути, щоб зробити карнавальну маску, щоб навчитися грати на гітарі, щоб почистити черевики, щоб навчатися добре; для того, щоб передбачити майбутнє; для того, щоб нагодувати верблюдів; для того, щоб заспівати колядку; вивчити назавжди, іти вниз, іти вгору, закінчити до кінця місяця, зробити до кінця тижня
Коментарi