Тема. Подорож містом
Мета: систематизувати та узагальнити знання учнів лексичного матеріалу з теми «Моє місто»; практикувати мовні засоби за темами, формувати навички вживання нових лексичних одиниць, вдосконалювати компетенції читання, аудіювання й усного та монологічного мовлення;розвивати готовність до практичного застосування отриманих знань з теми, зорову пам’ять учнів, увагу; виховувати уміння концентруватися, слухати інших, формувати доброзичливу атмосферу в класі.


Хід уроку:
І. Організація учнів до роботи
1. Візуальна перевірка готовності учнів до уроку
2. ПривітанняGood morning, children!
How are you? If you are happy, show me a happy smile. If you are sad or afraid of something, show me a sad smile.
(Якщо ви щасливі, покажіть мені веселу посмішку. Якщо ви сумніваєтесь або боїтесь чогось, покажіть мені сумний вигляд).
(I hope that those who showed me a sad smile at the end of our lesson will be happy.
Я сподіваюсь що ті, хто показав мені сумну посмішку наприкінці нашого уроку будуть вже щасливими).
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів — повторення раніше вивченого матеріалу
1. Фонетична розминка «WednesdayWeather» (Погода на середу)
Friends, you have a unique chance to predict the weather forecast. It is only necessary to read a special tongue-twister with sound [w]. Друзі, у вас є унікальний шанс провести прогноз погоди. Але перед ефіром треба потренуватися – прочитати спеціальну скоромовку зі звуком[w].Щоб правильно його вимовляти, склади губи трубочкою, як для звука[у],але вимов звук[в].Вийшло? Тоді швидше починаймо!
[w]

WetWind
WhatWhen
WhyWill
WetwindyWednesday

2.Напишіть переклад поданих слів письмово в зошиті.
a museum
a supermarket
a market
a cinema
a theatre
a circus
a gallery

Well done! Молодці!
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми та мети уроку
Today we have an unusual lesson, because we will travel around the city. We will make some stops in order to repeat the words, talk about our city and fill the map. So, I wish you a good journey. Let’s start.



IV. Сприймання й усвідомлення учнями нового навчального матеріалу
We cannot start travelling unless we learn new words.

1.Робота з підручником
Cпочатку запишіть слова у ваші словнички (з транскрипцією). Хто знає переклад, той пише. Хто сумнівається, потім звіримо разом.
Перше слово
between– між
behind– позаду, за
opposite – навпроти
restaurant – ресторан
bank - банк
postoffice - пошта






3. Гра «The Hidden Words»Вчитель. What do you see on the cards? (Що ви бачите на картці?)
And your task is to find the names of buildings . І ваше завдання відшукати назви будівель (по горизонталі).

z c g a l l e r y u n
r e s t a u r a n t i
y n h p a r o d m t c
s e e a n i o t k o a
h m a r k e t e r p f
o t h e a t r e m c e
p c r c i n e m a o o
d b e a b a n k c h a
h c i r c u s f g p x
i k l m u s e u m o i


Слова:
gallery
restaurant
market
theatre
cinema
bank
circus
museum
3. Творча робота
You male a map . But it is empty, because it lacks the buildings. Now you will read you a sentence and you need to guess what building is being discussed.
You raise your hand, say the answer and stick the building to the map.

1. You can see films here – сinema.
2. You can see old things here – museum.

3. You can see beautiful pictures here – gallery.

4. You can see funny clowns and different animals here – circus

5. You can eat here – restaurant.

6. You can seeplayshere – theatre.

7. You can buy products here – supermarket.

VII. Підсумок уроку.
Our lesson is over.
Thanks for your attention.
It was nice to work with you.

Кiлькiсть переглядiв: 50

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.