Тема уроку: «Моя улюблена їжа»

Основні цілі уроку:

а) діяльнісні:

- розвивати навички колективної роботи, логічне та креативне мислення, фонематичний слух;

- розвивати пам’ять, увагу, уяву;

- розширювати світогляд;

- навчати вмінню працювати в групах, висловлювати свою думку;

- стимулювати комунікативно-пізнавальну діяльність учнів;

- виховувати в учнів почуття взаємодопомоги;

- прищеплювати інтерес до вивчення іноземних мов;

- формувати культурні смаки;

б) навчальні:

- тренувати вживання в мовленні лексики з теми «Food»;

- удосконалювати навички вживання вивчених граматичних структур «I like…, I don’t like…»;

- формувати навички сприйняття англійської мови, реагування на команди;

в) знання:

- знати лексику з теми «Food»;

- знати як правильно вживати граматичні структури «I like…, I don’t like…»;

г) уміння:

- уміти реагувати на команди вчителя англійською мовою;

- уміти складати речення із використанням граматичних структур «I like…, I don’t like…»;

- формувати уміння правильної вимови під час вивчення нової лексики.

Хід уроку

І. САМОВИЗНАЧЕННЯ ДО ДІЯЛЬНОСТІ.

Привітання.

T: Good morning, children. How are you? Доброго ранку! Як ваші справи?

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ФІКСАЦІЯ УТРУДНЕННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ

T: Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-подорож. Ми помандруємо на пікнік до Лондону. Do you want to go for a picnic? Дорогою ми будемо співати, танцювати і грати в ігри. А для цього нам треба розділитися на команди, щоб разом з друзями нам було веселіше і цікавіше мандрувати.

Т: Let’s go! Вперед!

T: Скажіть, будь ласка, що нам необхідно взяти на пікнік?

Ps: Іграшки, їжу, напої…

ІІІ. ВИЯВЛЕННЯ ПРИЧИН УТРУДНЕННЯ І ПОСТАНОВКА НАВЧАЛЬНОЇ ЗАДАЧІ

Т: Так. Тема нашого уроку «Моя улюблена їжа», «My food». А для того, щоб друзі з Лондона могли нас зрозуміти, ми повинні навчитися називати продукти харчування англійською мовою. Ми з вами познайомимося сьогодні із такими лексичними одиницями:

· juice - сік

· water – вода

· pizza – піца

· hotdog – хот-дог

· sweets - цукерки

IV. ПОБУДОВА ПРОЕКТУ ВИХОДУ З УТРУДНЕННЯ

Т: Давайте назвемо ці слова англійською мовою: juice, water, pizza, hotdog, sweets.

Фізкультхвилинка “GoBananas” (Додаток А)

V. ПЕРВИННЕ ЗАКРІПЛЕННЯ У ЗОВНІШНЬОМУ МОВЛЕННІ (2 хвилини)

VI. САМОСТІЙНА РОБОТА ІЗ САМОПЕРЕВІРКОЮ ЗА ЕТАЛОНОМ

VII. ВКЛЮЧЕННЯ У СИСТЕМУ ЗНАНЬ І ПОВТОРЕННЯ

Т: Ми сьогодні знайомилися із корисною і шкідливою їжею, так? Скажіть, будь ласка, а ми завжди вживаємо тільки корисну їжу? Звичайно, ні! Давайте напишемо у дві колонки шкідливу та корисну їжу окремо, і кожен з вас обере один продукт, який для вас найсмачніший.

VIII. РЕФЛЕКСІЯ ДІЯЛЬНОСТІ

Т: Ми з вами добре провели час, а зараз час повертатися додому. Давайте заплющимо очі і уявімо, що ми повертаємося додому. Ось ми і дома. Чи сподобався вам наш урок-подорож? Будемо мандрувати ще?

Т: Давайте обведемо один із лайків,якщо вам сподобався урок, обведітьпоруч зелений лайк, якщо не сподобався, або вам було не цікаво, то червоний.

Т: The lesson is over. Good bye! Урок закінчено. До побачення!

Додаток А

Form banas,

Form-form banas!

Form bananas,

Form-Form Bananas!

Peel bananas,

Peel-peel bananas!

Peel bananas,

Peel-peel bananas!

Chop bananas,

Chop-chop bananas!

Chop bananas,

Chop-chop bananas!

Eat bananas,

Eat-eat bananas!

Eat bananas,

Eat-eat bananas!

GO BANANAS!

GO-GO BANANAS!

GO BANANAS!

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 52

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.