Тема уроку: «Моя улюблена їжа»
Основні цілі уроку:
а) діяльнісні:
- розвивати навички колективної роботи, логічне та креативне мислення, фонематичний слух;
- розвивати пам’ять, увагу, уяву;
- розширювати світогляд;
- навчати вмінню працювати в групах, висловлювати свою думку;
- стимулювати комунікативно-пізнавальну діяльність учнів;
- виховувати в учнів почуття взаємодопомоги;
- прищеплювати інтерес до вивчення іноземних мов;
- формувати культурні смаки;
б) навчальні:
- тренувати вживання в мовленні лексики з теми «Food»;
- удосконалювати навички вживання вивчених граматичних структур «I like…, I don’t like…»;
- формувати навички сприйняття англійської мови, реагування на команди;
в) знання:
- знати лексику з теми «Food»;
- знати як правильно вживати граматичні структури «I like…, I don’t like…»;
г) уміння:
- уміти реагувати на команди вчителя англійською мовою;
- уміти складати речення із використанням граматичних структур «I like…, I don’t like…»;
- формувати уміння правильної вимови під час вивчення нової лексики.
Хід уроку
І. САМОВИЗНАЧЕННЯ ДО ДІЯЛЬНОСТІ.
Привітання.
T: Good morning, children. How are you? Доброго ранку! Як ваші справи?
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ І ФІКСАЦІЯ УТРУДНЕННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ
T: Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок-подорож. Ми помандруємо на пікнік до Лондону. Do you want to go for a picnic? Дорогою ми будемо співати, танцювати і грати в ігри. А для цього нам треба розділитися на команди, щоб разом з друзями нам було веселіше і цікавіше мандрувати.
Т: Let’s go! Вперед!
T: Скажіть, будь ласка, що нам необхідно взяти на пікнік?
Ps: Іграшки, їжу, напої…
ІІІ. ВИЯВЛЕННЯ ПРИЧИН УТРУДНЕННЯ І ПОСТАНОВКА НАВЧАЛЬНОЇ ЗАДАЧІ
Т: Так. Тема нашого уроку «Моя улюблена їжа», «My food». А для того, щоб друзі з Лондона могли нас зрозуміти, ми повинні навчитися називати продукти харчування англійською мовою. Ми з вами познайомимося сьогодні із такими лексичними одиницями:
· juice - сік
· water – вода
· pizza – піца
· hotdog – хот-дог
· sweets - цукерки
IV. ПОБУДОВА ПРОЕКТУ ВИХОДУ З УТРУДНЕННЯ
Т: Давайте назвемо ці слова англійською мовою: juice, water, pizza, hotdog, sweets.
Фізкультхвилинка “GoBananas” (Додаток А)
V. ПЕРВИННЕ ЗАКРІПЛЕННЯ У ЗОВНІШНЬОМУ МОВЛЕННІ (2 хвилини)
VI. САМОСТІЙНА РОБОТА ІЗ САМОПЕРЕВІРКОЮ ЗА ЕТАЛОНОМ
VII. ВКЛЮЧЕННЯ У СИСТЕМУ ЗНАНЬ І ПОВТОРЕННЯ
Т: Ми сьогодні знайомилися із корисною і шкідливою їжею, так? Скажіть, будь ласка, а ми завжди вживаємо тільки корисну їжу? Звичайно, ні! Давайте напишемо у дві колонки шкідливу та корисну їжу окремо, і кожен з вас обере один продукт, який для вас найсмачніший.
VIII. РЕФЛЕКСІЯ ДІЯЛЬНОСТІ
Т: Ми з вами добре провели час, а зараз час повертатися додому. Давайте заплющимо очі і уявімо, що ми повертаємося додому. Ось ми і дома. Чи сподобався вам наш урок-подорож? Будемо мандрувати ще?
Т: Давайте обведемо один із лайків,якщо вам сподобався урок, обведітьпоруч зелений лайк, якщо не сподобався, або вам було не цікаво, то червоний.
Т: The lesson is over. Good bye! Урок закінчено. До побачення!
Додаток А
Form banas,
Form-form banas!
Form bananas,
Form-Form Bananas!
Peel bananas,
Peel-peel bananas!
Peel bananas,
Peel-peel bananas!
Chop bananas,
Chop-chop bananas!
Chop bananas,
Chop-chop bananas!
Eat bananas,
Eat-eat bananas!
Eat bananas,
Eat-eat bananas!
GO BANANAS!
GO-GO BANANAS!
GO BANANAS!
Коментарi