1. Гра „Здогадайся: хто це?”— Відгадайте, про кого йдеться.• Донечка, хазяєчка, вертуха, внучка, помічниця, рукодільниця — ....• Сильний, злий, зубатий, сірий, хижий — ....• Ходить, жує, бекає — ....• Літає, плаває, клює, ґелґоче—....2. Вступна бесіда— Сьогодні ми починаємо вивчати новий розділ.— Прочитайте його назву.— Які твори будемо вивчати в цьому розділі?— Які твори письменників ми вже вивчали?3. Гра „Продовж речення”• Вивчаючи твори цього розділу, я навчуся...• Я дізнаюся...4. Гра „Бджілки”Самостійне напівголосне читання учнями вірша Ліни Костенко „Затишно дітям в пазусі казок...” ст.135— Яких казкових героїв згадує поетеса у своєму вірші?— Які з цих казок ви читали?— Які хочете прочитати? 5. Гра „Рибки”Самостійне мовчазне читання учнями статті „Олександр Пушкін”— Де народився видатний російський поет? У якій сім’ї?— До кого він ставився з особливою любов’ю?— Які віршовані казки створив О. С. Пушкін?— Які з них ви читали?— Які хочете прочитати?— Сьогодні ми прочитаємо уривки з „Казки про царя Салтана...” у перекладі Наталі Забіли.6. Опрацювання першої частини „Казки про царя Салтана...” О. С. Пушкіна2) Словникова робота.Читання тлумачень слів аршин, сваха, обмова у підручнику (с. 138).3) Читання першої частини.4) Аналіз змісту першої частини з елементами вибіркового читання.— Що робили сестри під вікном?— Про що мріяла кожна з них?— Хто слухав сестер?— Що вирішив цар?— Куди поїхав цар після весілля?— Який наказ він залишив молодій цариці?— Хто народився у цариці?— Що зробила молода мама?— Чому сестри і сваха захотіли погубити царицю?— Що вони зробили?— Який лист написали цареві?— Як цар відреагував на лист? 7. Опрацювання другої частини „Казки про царя Салтана...” О. С. Пушкіна1) Словникова робота.Читання тлумачень слів зорить і дозор у підручнику (с. 139-140).2) Гра „Рибки”.Самостійне мовчазне читання казки учнями— Які нові персонажі з’явилися в казці?— Хто такий Гвідон?— Що ви можете сказати про княгиню?— Хто такий Чорномор?3) Аналіз змісту казки з елементами вибіркового читання.— Як удалося врятуватися цариці з немовлям?— Хто дав князеві ім’я Гвідон?— Як цар Салтан оголосив про своє рішення їхати до Гвідона в гості?— Які слова свідчать про те, що Гвідон з нетерпінням чекав на гостей?— Кого він побачив на палубі?— З якими почестями зустрічав царя Салтана?— Яке диво побачили гості біля городської брами?— Що вразило їх на широкому дворі?— Як цар зустрів царицю?— Що робили ткачиха й повариха?— Чому цар помилував їх?— Прочитайте кінцівку казки.8. Робота за ілюстраціями— Розгляньте ілюстрації до цієї казки.— Кого художники зобразили на ілюстраціях? Які кольори вони використали?— Який настрій вони створюють? Як передають характер персонажів казки?— Яким рядкам казки відповідають ілюстрації?— Які малюнки створили б ви за сюжетом казки? Кiлькiсть переглядiв: 69 Коментарi Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка. Версія для друку
Коментарi