1. Робота над скоромовкою.

Бобре, друже, друже бобре,.

Міст зробив ти дуже добре:

Не бредуть бобри у брід,

Майстрові кричать: „Привіт!”

2. Робота над уривком вірша.

— Прочитайте уривок із вірша, роз’єднавши слова,

Затихнувгомін. Взалізгаслосвітло,

Івраз, зайолонйвшивсічуття, розсунуласьзавіса...

Ірозквітложиття — мовказка,

йказка — мов життя.

— Пригадайте, як називається вірш. Хто його автор?

— Що показують у театрі?

— Що таке п’єса?

— Чим вона відрізняється Від творів інших жанрів?

— Які особливості побудови п’єси?

— Які п’єси ви читали в 3-му класі?

— Продовжте речення: „Щоб показати п’єсу на Сцені, потрібно...”.

3. Читання статті про Нелі Шейко-Медведєву ст.123.

— Де народилася письменниця?

— Де вона отримала вищу освіту?

— Для кого пише свої твори?

4. Опрацювання першої дії п'єси Н. Шейко-Медведєвої „Лисиця, що впала з неба”.

— Як ви вважаєте, між ким відбуватимуться дії твору?

— Що ви знаєте про цих тварин?

— Продовжте думку:

хитрий, як...; покірний, як...; страшний, як...; впертий, як...; боязкий, як...

— Які дійові особи зустрічаються у п’єсі?

— Коли і як з’явилася Лисиця?

— Як вона розмовляє з Вовком?

— Чому Вовк захищає Лисицю?

5.Опрацювання другої дії п'єси Н. Шейко-Медведєвої „Лисиця, що впала з неба”.

— Де відбуваються події другої дії?

— Скільки у ній дійових осіб? Хто вони?

— Чи з’явилися нові дійові особи?

— Що вчиняла Лисиця? Як вона ставилася до Вовка?

— Хто допомагав Лисиці в її злочинах?

— Чому вона вирішила позбутися Вовка?

— Як вона хотіла це здійснити?

— Чому Ворона допомагала Вовкові? Поясніть вислів „чорна справа”.

— Як усі разом перехитрили Лисицю?

— Від чого автор застерігає читачів? Що засуджує?

— Хто з дійових осіб не має слів?

— Хто має дуже мало реплік?

— Розкажіть, які дії повинен виконати кожен із них.

— Які зміни настрою слід передати словами Вовка?

— З якою інтонацією потрібно читати слова Сірка, Ворони, Лисиці, Зайця?

6. Читання п`єси в особах.

7. Рефлексія.

— Хто автор прочитаної п’єси-казки?

— Хто головний герой твору?

— Яким є ваше ставлення до нього?

— Чия поведінка видалася вам несподіваною? Чому?

— Учинки кого із персонажів ви засуджуєте, а кого — схвалюєте? Чому?

— Яку роль хотіли б зіграти у п’єсі? Чому?

Кiлькiсть переглядiв: 98

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.