1. Робота над скоромовкою.Бобре, друже, друже бобре,.Міст зробив ти дуже добре:Не бредуть бобри у брід,Майстрові кричать: „Привіт!”2. Робота над уривком вірша.— Прочитайте уривок із вірша, роз’єднавши слова,Затихнувгомін. Взалізгаслосвітло,Івраз, зайолонйвшивсічуття, розсунуласьзавіса...Ірозквітложиття — мовказка,йказка — мов життя.— Пригадайте, як називається вірш. Хто його автор?— Що показують у театрі?— Що таке п’єса?— Чим вона відрізняється Від творів інших жанрів?— Які особливості побудови п’єси?— Які п’єси ви читали в 3-му класі?— Продовжте речення: „Щоб показати п’єсу на Сцені, потрібно...”. 3. Читання статті про Нелі Шейко-Медведєву ст.123.— Де народилася письменниця?— Де вона отримала вищу освіту?— Для кого пише свої твори? 4. Опрацювання першої дії п'єси Н. Шейко-Медведєвої „Лисиця, що впала з неба”.— Як ви вважаєте, між ким відбуватимуться дії твору?— Що ви знаєте про цих тварин?— Продовжте думку:хитрий, як...; покірний, як...; страшний, як...; впертий, як...; боязкий, як...— Які дійові особи зустрічаються у п’єсі?— Коли і як з’явилася Лисиця?— Як вона розмовляє з Вовком?— Чому Вовк захищає Лисицю?5.Опрацювання другої дії п'єси Н. Шейко-Медведєвої „Лисиця, що впала з неба”. — Де відбуваються події другої дії?— Скільки у ній дійових осіб? Хто вони?— Чи з’явилися нові дійові особи?— Що вчиняла Лисиця? Як вона ставилася до Вовка?— Хто допомагав Лисиці в її злочинах?— Чому вона вирішила позбутися Вовка?— Як вона хотіла це здійснити?— Чому Ворона допомагала Вовкові? Поясніть вислів „чорна справа”.— Як усі разом перехитрили Лисицю?— Від чого автор застерігає читачів? Що засуджує?— Хто з дійових осіб не має слів?— Хто має дуже мало реплік?— Розкажіть, які дії повинен виконати кожен із них.— Які зміни настрою слід передати словами Вовка?— З якою інтонацією потрібно читати слова Сірка, Ворони, Лисиці, Зайця?6. Читання п`єси в особах.7. Рефлексія.— Хто автор прочитаної п’єси-казки?— Хто головний герой твору?— Яким є ваше ставлення до нього?— Чия поведінка видалася вам несподіваною? Чому?— Учинки кого із персонажів ви засуджуєте, а кого — схвалюєте? Чому?— Яку роль хотіли б зіграти у п’єсі? Чому? Кiлькiсть переглядiв: 98 Коментарi Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка. Версія для друку
Коментарi