1. Читання анаграм
ІКЛАР НЕНІЖРЕ ОНРАГМО ІЛСНКИ ЕПРКА УЛМЯР ЕЧУНЬ ТУНЕСДТ
— Яке слово „зайве” у кожній колонці? Чому?
— Поясніть, яку роботу виконують люди кожної професії.
2. Опрацювання твору Всеволода Нестайка „Із сміхом треба бути у обережним...”
1) Робота над заголовком.
— Прочитайте із відповідною інтонацією.
„Із сміхом треба бути обережним”.
„Із сміхом треба бути обережним”!
„Із сміхом треба бути обережним”?
2) Гра „Рибки”.
Самостійне мовчазне читання тексту учнями
3) Аналіз змісту тексту з елементами вибіркового читання.
— Коли людина сумує, тужить? А коли сміється?
— До чого закликає нас Всеволод Нестайко?
— Чому треба бути обережним зі сміхом?
4. Опрацювання вірша Галини Малик „Мавпині іменини”
1) Виразне читання вірша вчителем.
— Чи сподобався вам вірш? Які почуття він у вас викликав?
2) Словникова робота.
Книші | чемно |
гнилий | ананас |
морщить | стерпів |
згодував | декілька |
— Доберіть синонім до слова чемно (ввічливо).
5. Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання.
— Що святкувала Мавпа?
— Як вона готувалася зустріти гостей?
— З яким настроєм приходили гості?
— Що віддавали Мавпі?
— Продовжіть речення.
• Носоріг подарував...
• Дикобраз...
• Удав...
— Як Мавпа реагувала на подарунки?
— Хто першим не стерпів образ?
— З яким настроєм гості пішли від Мавпи?
— З чим залишилася Мавпа?
— Яка головна думка вірша?
6. Гра „Добери риму. Придумай свої”.
Днини | іменини |
місила | запросила |
хати | прибувати |
витирали | віддавали |
пакунки | подарунки |
розглядає | починає |
ріг | пиріг |
дикобраз | ананас |
удав | згодував |
дикобраз | образ |
встав | удав |
хвилин | іменин |
сидить | лежить |
ананас | квас |
книші | ні душі |
Коментарi