Урок математика 3 клас/Files/images/3_Klass/thumb_6.jpgнавпіл/Files/images/3_Klass/thumb_8.jpg

Тема. Ознайомлення з дробами. Запис дробу. вчити записувати і читати дроби; закріплювати вміння знаходити дріб від числа; розв’язувати задачі, які включають знаходження дробу від числа; ХІД УРОКУ І. Організація класу. 1)Діти подивіться один на одного, посмішкою побажайте один одному успіхів у навчанні. 2)Перевірка готовності до уроку.(Зошит, лінійка,олівець,ручка,щоденник, підручник.). До уроку всі готові? 3) Математичний диктант. 4) Усний рахунок . 1) Робота з таблицею для усних обчислень. - На скільки рівних частин поділено кожен прямокутник? - Назвіть кожну не зафарбовану частину прямокутника. - Скільки і яких частин у прямокутнику зафарбовано? - На скільки рівних частин поділено кожний круг? - Скільки таких частин зафарбовано? Вже давно існують частини : третина – 1/2, половина –1/2, чверть – ¼. Такі частини називають дробами , або дробовими числами. 2. Робота з підручником учнів самостійно. Діти виконують завдання - Ви опрацювали матеріал, чи все вам зрозуміло? - Назвіть дробові числа. - Як називається число під рискою і що воно означає? (Число під рискою називається знаменником. Воно показує на скільки рівних частин розділено ціле). - Як називається число над рискою і що воно означає? (Число над рискою називається чисельником. Воно показує скільки взято рівних частин цілого). 3.Первинне закріплення. - Запишіть дробом, яку частину кожного прямокутника зафарбовано. Пояснити свої дії. (Перший прямокутник розділено на чотири рівні частини, пишу під рискою 4 - це знаменник дробу. Зафарбовано 3 частини - це чисельник. Отримуємо дріб 3/4 ). Таким чином записують всі дроби, 3/4,5/6, 2/3, ?, 5/8. Перевіряємо. 1 пара – зачитують дроби, 1 учень біля дошки – записує. - Чому саме ви записала 3/4, 5/6, 2/3, ?, 5/8? (Наголошую, що можемо записати дріб на рівні частини) Фізкультхвилинка Хай ростуть високії дерева, Їхні віти хай гойдає вітер. Іва нахилилась над водою, Раз і два повторюйте за мною. Пальчики хай наші відпочинуть, Робим там мов ми жмемо пружину. Один одному миленько посміхніться, А тепер до справи всі беріться. VI. Розвиток математичних умінь та навичок. 1. Знаходження частини від числа №661. Знаходження 1/8 від 320 (40) - 1600(200) - 10128(1266) - 2км=2000м(250м) - 2год=120хв(15хв) - 4ц=400кг(50кг) - Які з виразів ми можемо знайти усно?(1,2,6) 2. Робота над задачею 3. Розвиток творчих здібностей. Задача Режим дня коника стрибунця. Влітку Коник половину часу кожної доби спав. 1/3 часу кожної доби танцював, 1/6 - співав. Інший час він вирішив присвятити на підготовку до зими? Скільки годин на добу він готувався до зими? 1)24:2=12 (год.) – Коник спав; 2) 24:3=8 (год.) - Коник танцював; 3) 24:6=4 (год.) - Коник співав; 4) 8+12+4=24 (год.) Отже, на підготовку до зими Конику не вистачило часу. VIII. Домашнє завдання.
Кiлькiсть переглядiв: 429

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.