Тема. Знаходження числа завеличиною йогочастини. Задачі на знаходження числа за величиною йогочастини. Самостійна робота

Мета. Закріпити правило знаходження числа за його частиною ; формувати навички розв'язання задач вивчених видів; розвивати мислення, виховувати інтерес до вивчення математики.

Хід уроку

І. Організація класу. Рефлексія учнів

ІІ. Повідомлення теми, мети уроку

ІІІ. Актуалізація опорних знань

1.Перевірка домашнього завдання

Завдання 1020

2.Робота за підручником (с. 155-156)

Завдання 1022. Робота в парах

-Якому дробу відповідає заштрихована частина квадрата на кожному ма­люнку? Запишіть і порівняйте ці дроби.

(Самоперевірка за дошкою:1/4, 2/4, 1/8)

Задача 1025 коментовано

Для свого виступу клоун надув 12 повітряних кульок. Це становить — 1/5 усіх кульок, що в нього були. Скільки повітряних кульок було у клоуна?

(12 • 5 = 60 (кул.))

Задача 1026 усно

Фізкультхвилинка

ІV.Розвиток математичних знань.

Самостійна робота

Іваріант

1.Обчислити значення виразів.

69:3=

240:4 + 50-2=

575-420:7=

95:5=

85:17=

2-8-5=

960:3=

ІІ варіант

1.Обчислити значення виразів.

96:3=

51:17=

572-420:6=

80:5=

18:9=

5-8-2=

240 : 6 + 50 : 2=

VІ. Підсумок уроку. Рефлексія

-Чи з усіма завданнями самостійної роботи вдалося впоратися?

-Яке завдання сподобалося найбільше?

-Яке завдання викликало труднощі під час виконання?

Кiлькiсть переглядiв: 102

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.