Щоби логіку вивчати,

Треба гарно працювати А щоб час летів немарне,

Сидіти треба рівно, гарно.

II. Розумова розминка

Розв’яжемо задачу за допомогою графу.

ДЕ ЧИЇ САНЧАТА?

Весело мчати з гори на санчатах!

Далі, ніж Галя, проїхав Сашко.

Вірочка Галю також обігнала,

Далі од Віри був тільки Мишко.

Г. --------

С. --------

В. --------

М. -----------

Спробуйте самостійно написати імена біля кожного відрізка.

— На останніх уроках ми вже знайомились із задачами, які містять судження з двох частин. Пригадайте, чим найкраще скористатися, щоб успішно й швидко розв’язати такі задачі.

Задача 2

Технологія «Акваріум»

Декілька учнів сідають у центрі класу й утворюють своє маленьке коло.

Учасники цієї групи обговорюють свій варіант розв’язання задачі, використовуючи метод дискусії (35 хв). Інші слухають, не втручаються у хід обговорення. Обирається найбільш раціональний варіант.

Припустимо, що відповідь «Якщо перший учень брав участь у шкільній математичній олімпіаді, то значить і другий був учасником змагань» буде суперечити умові задачі, тому що тільки 1 учень брав участь в олімпіаді.

Отже, якщо і друге твердження неправильне, то брав участь в олімпіаді тільки третій учень.

Завдання

У джинсах З ведмедиком

Дівчинка +

Хлопчик +

Завдання 4

Чорницю Малину Суниці

Юрко +

Олег+

Микола+

Андрійко +

Завдання Використовуючи подані поняття, складаємо судження так, щоб перша частина його була правильним твердженням, а друга — хибним. Отже, правильним буде:

а) вишні та тополі — плодові дерева.

Завдання 6

а) білий гриб;

б)гриб на пеньку;

в) мухомор;

г) хлопчик;

д) батон.

Кiлькiсть переглядiв: 83

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.