Щоби логіку вивчати,
Треба гарно працювати А щоб час летів немарне,
Сидіти треба рівно, гарно.
II. Розумова розминка
Розв’яжемо задачу за допомогою графу.
ДЕ ЧИЇ САНЧАТА?
Весело мчати з гори на санчатах!
Далі, ніж Галя, проїхав Сашко.
Вірочка Галю також обігнала,
Далі од Віри був тільки Мишко.
Г. --------
С. --------
В. --------
М. -----------
Спробуйте самостійно написати імена біля кожного відрізка.
— На останніх уроках ми вже знайомились із задачами, які містять судження з двох частин. Пригадайте, чим найкраще скористатися, щоб успішно й швидко розв’язати такі задачі.
Задача 2
Технологія «Акваріум»
Декілька учнів сідають у центрі класу й утворюють своє маленьке коло.
Учасники цієї групи обговорюють свій варіант розв’язання задачі, використовуючи метод дискусії (35 хв). Інші слухають, не втручаються у хід обговорення. Обирається найбільш раціональний варіант.
Припустимо, що відповідь «Якщо перший учень брав участь у шкільній математичній олімпіаді, то значить і другий був учасником змагань» буде суперечити умові задачі, тому що тільки 1 учень брав участь в олімпіаді.
Отже, якщо і друге твердження неправильне, то брав участь в олімпіаді тільки третій учень.
Завдання
У джинсах З ведмедиком
Дівчинка +
Хлопчик +
Завдання 4
Чорницю Малину Суниці
Юрко +
Олег+
Микола+
Андрійко +
Завдання Використовуючи подані поняття, складаємо судження так, щоб перша частина його була правильним твердженням, а друга — хибним. Отже, правильним буде:
а) вишні та тополі — плодові дерева.
Завдання 6
а) білий гриб;
б)гриб на пеньку;
в) мухомор;
г) хлопчик;
д) батон.
Коментарi