I. Мовленнєва розминка

1. Робота над скоромовкою

Сто кульбабенят

Бубоніла діду баба:

— Ой, не дмухай на кульбабу,

Бо з кульбаби полетять

Сто малих кульбабенят.

— Доберіть синоніми до слів бубоніла, дмухай.

Гра «Хто розплутає слова?»

— Хто швидше складе слова?

би-ку-ки ро-на-во ша-ми

ка-ляль луб-го рах-хов

жа-ме-вед ця-ли-гор па-мав

ник-ко ро-бець-го цюк-па

гу-дзик тел-дя ка-біл

ля-те ля-бу-ци тка-щі

Гра «Шифрувальники»

гаКни Придиро крирозєтьсява не мсів, а кильті мит, тхо жемо не кильті видисяти і хаслути, а мієв чибати і тичу, тхо пидовотли вглятьсяєда у твіс рівльоко і ківзву. роПрида вненапона союкра. баТре її лькиті тичибапо чувідти і зумізроти.

— На сьогоднішньому уроці ми відкриємо наступну сторінку Природи. Будемо вчитися розуміти справжню красу.

Опрацювання оповідання Василя Сухомлинського«Сергійкова квітка»

— Чи сподобалося вам оповідання? Назвіть його персонажів.

— Прочитайте слова. Оберіть серед них малозрозумілі.

Колодочка гущавина

ліхтарик чагарник

вирізьблено акація

дивовижний тремтіли

Читаємо повільно, швидше, скоромовкою. Значення яких слів вам незрозуміло?

Довідкове бюро

Чагарник — зарості багаторічних дерев’янистих кущових рослин.

— Коли відбувалися описувані події?

— Де сиділи хлопці?

— Чим вони хвалилися?

— Який подарунок отримав Петро?

— Чим хвалився Максим?

— Чим здивував Гриць?

— А що показав друзям Сергійко?

— Яка була ця квітка?

— Як хлопці відгукнулись про ножик, ліхтарик, соловейка?

— А про квітку?

— Від кого отримали свої подарунки хлопці?

— А Сергійко?

— Прочитайте, що сказали друзі Сергійка про незвичайний подарунок.

— Петро, Гриць і Максим одержали гарні подарунки від батьків, а Сергійко? Він сам зробив товаришам незвичайний подарунок — показав красу. Як це сталося? Чи зрозуміли це друзі Сергійка?

— Уявіть, що ви також берете участь у розмові хлопчиків. Що б ви сказали?

Кiлькiсть переглядiв: 77

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.