Робота над чистомовкою
Ра-ра-ра — дуже рада дітвора.
Арк-арк-арк — ми поїдем в зоопарк.
Ро-ро-ро — доберемось на метро.
Ру-ру-ру — в зоопарку кенгуру.
Ру-ру-ру — риє кріт собі нору.
Ру-ру-ру — заєць обдира кору.
Ра-ра-ра — закінчилася в нас гра.
Робота над скоромовкою
Кукурудза на городі
Дивувалась своїй вроді:
Милувалась дуже-дуже,
Наче в дзеркало, в калюжу.
Білі зуби, коса довгенька,
Та сукня гарна, зелененька.
— Відгадайте загадки. Упізнайте героїв сьогоднішнього уроку.
- В мене є великий хист:
Я співаю, як артист.
Спів мій радісний усюди
Дуже люблять слухать люди. (Соловей)
- Я — красуня рудохвоста,
До гусей ходжу у гості,
Зайчиків, мишей полюю,
Навіть мишами ласую. (Лисиця)
— Що ви знаєте про солов’я? лисичку?
— Поет Іван Світличний написав вірш «Слухала Лисичка Солов’я».
— Як ви вважаєте, про що йтиметься у вірші з таким заголовком?
— Назвіть головних персонажів вірша.
Робота в парі. Читання стовпчиків слів
Нема німа
думала гірша
вбралася черевички
солов’я шовкові
— Прочитайте всі дієслова, іменники, прикметники.
— Які слова різняться однією буквою?
— Кого слухала Лисичка?
— Про що вона думала?
— Якою ви уявляєте Лисичку?
— На кого з героїв Носова вона схожа?
— Прочитайте, що поет говорить про спів Лисички.
— Чи згодні ви з його думко?
Гра «Добери рими».
Слухала — ... (думала).
Солов’я — ... (ну а я).
Черевички — ... (спіднички).
Дарма — ... (німа).
Німа — ... (нема).
Вправа на розвиток творчих здібностей
Гра «Добери риму»
Щедро ллє проміння сонце
У твоє й моє... (віконце),
Щоб в теплі ми виростали,
Й світло людям... (дарували).
Й де б ми в світі не були,
Щоб завжди любов... (несли),
Щастя, радість і тепло,
Щоб чудово всім... (було).
В світ прийшли ми: я і ти —
Для любові й... (доброти)!
Будь привітним і прихильним,
Добрим, лагідним і... (сильним).
Вчися правдою прожити,
Теплим словом вмій... (зігріти).
Вчись завжди допомагати
І людині... (співчувати).
Намагайся так прожити,
Щоб, як сонечко, ... (світити)!
І в душі завжди нести
Теплий промінь... (доброти).
Коментарi