Тема. Розпізнавання геометричних фігур.

Задачі на збільшення ( зменшення) числа на кілька

одиниць

Мета: закріпити поняття «об’ємні геометричні фігури»,

вміння встановлювати відповідність між

предметами та геометричними фігурами,

вправляти в розв’язуванні задач на збільшення

( зменшення ) числа на кілька одиниць; розвивати

логічне мислення, обчислювальні навички;

виховувати любов до природи, навколишнього

середовища

Обладнання: предметні малюнки, нумераційна таблиця,

геометричні фігури, сигнальні картки

Тип уроку: інтегрований

Хід уроку

І Організаційний момент

Вже дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав,

Тож і ми часу не гаймо,

Працювати починаймо.

ІІ Мотивація навчальної діяльності й підготовка до роботи

- Діти, погляньте на цю картину. (Звучить аудіозапис звуків болота)

Сохне річка від безводдя

Стала зовсім заболочена й мілка.

Тільки жаби хороводять,

Де рогіз і осока.

Атам, де у спеку купались

Вода ж була, як шовк м’яка.

Нині ж – захімізувалась

І від річки все втіка.

- Який настрій викликала у вас ця картина?

- Яка річка протікає через ваше місто?

- На вашу думку наша річка чиста чи забруднена?

- Діти, сьогодні я підслухала розмову пташок і ось, що підслухала:

Ой біда, біда, біда!

Гине наша річка.

- Пташки передали мені листа від річки із зверненням до вас:

Любі мої першокласники школи №7. Допоможіть мені будь ласка звільнитися від цього бруду і повернути всіх мешканців, які тут живуть!

ІІІ Оголошення теми і мети уроку

- Отже, діти, щоб річку врятувати і повернути мешканців сьогодні на уроці:

Ми будемо міркувати.

А також рахувати,

Розв’язувати задачі,

Свій розум розвивати.

- Сьогодні на уроці ми встановимо відповідність між предметами та геометричними фігурами і розв’яжемо задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

/V Актуалізація опорних знань учнів

4.1. Усний рахунок. Гра « Хто швидше»

- Наше сонечко хочуть заховати хмарки. Давайте не дамо їм це зробити. На хмаринках написані приклади , розв’яжіть їх та за допомогою числового віяла покажіть відповідь.

5+2 4+3 7-5 8-3 10-6 6+2 3+2

4.2. Гра «З’єднай числа»

- Молодці, перше випробування ви пройшли, а тепер, згідно з наступним випробуванням, нам потрібно з’єднати числа у порядку зростання і отримаємо малюнок. (Рибка)

4.3. Гра « Встанови відповідність» ( с.94. впр.1)

- Наступне наше випробування – гра « Встанови відповідність». Виконавши це завдання, ми витягнемо із річки пусту пляшку і врятуємо рибку.

- Пригадайте на минулому уроці ми вчили геометричні фігури.

- Які бувають геометричні фігури?

- Які ви знаєте плоскі фігури?

- Які об’ємні?

4.4. Фізкультхвилинка

4.5.. Робота з нумераційною таблицею

- А зараз нам потрібно витягнути із річки черевик.

- Погляньте на нумераційну таблицю. Прочитайте числа, записані у таблиці. Назвіть найбільше (найменше) число.

1 0
9
1 5
1 7
5

4.6. Каліграфічна хвилинка

- Запишіть у зошитах число, класна робота. Пропишіть каліграфічно найменше двоцифрове число. (10)

4.7. Вправа « Заповни віконечко» (с.94, впр.2)

_ Молодці, ви витягли черевик. А тепер за планом потрібно витягнути консервну банку. Для цього вам потрібно виконати завдання в підручнику на с.94.

- Як ви розумієте поняття «попереднє число», «наступне число»?

- Молодці! Витягнули з річки банку.

V Розвиток математичних знань

5.1. Фізкультхвилинка ( пальчикова гімнастика)

- Давайте трішки відпочинемо і зробимо гімнастику для наших пальчиків.

- А тепер з новими силами приступимо далі рятувати річку. А зробимо це тільки тоді, коли розв’яжемо задачу.

5.2. Робота над задачею ( підручник с.94, №4)

С. – 6 пр.

Ч. - ?, на 4 пр. ? >

- Що означає на більше?

- Якою дією будемо розв’язувати задачу?

6 + 4 =10 ( пр.)

- Ось і звільнили нашу річку від бруду!

V/ Підсумок уроку

6.1. Розфарбовування малюнка

- Ось і звільнили ми нашу річку від бруду. Одна лише жабка сумує на березі. Давайте повернемо мешканців річки. А для цього у вас на парті лежить рибка. Але це рибка не проста, а математична. Для того, щоб її розфарбувати вам потрібно приклади розв’язати. А як впораєтеся із цим завданням, то поверніть своїх рибок у річку. (Діти прикріпляють рибок на макет річки)

- Діти, чи допомогли наші знання з математики врятувати річку?

Бережіть природу. Любі діти,

Пам’ятаймо це і я, і ви.

Маймо в серці зерна доброти.

Ці зернята будуть проростати,

Спів душі почуєте своєї,

Про природу станете ви дбати,

Вірним другом будете для неї.

Кiлькiсть переглядiв: 107

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.